LEVERINGSVOORWAARDEN

Levertijden

Wij kunnen u een snelle levertijd garanderen dankzij onze eigen drukkerij in België. Aangezien wij soms afhankelijk zijn van externe partijen, geven wij u bijgevolg een ‘verwachte leverdatum’ mee ter indicatie. 

Uiteraard doen wij onze uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk en in de best mogelijke kwaliteit te leveren.

Leverinsgvoorwaarden

Op het moment dat de bestelde artikelen klaar staan voor verzending, verwittigen we u via e-mail. Zo weet u dat de goederen de volgende dag in levering zullen zijn.

Voor de levering van uw bestelling werken we samen met een externe transportfirma (PostNL). Hun chauffeur komt de dag na de verwittiging via e-mail tijdens de kantooruren langs met de goederen. Helaas kunnen wij geen specifiek moment bepalen waarop de levering plaats zal vinden.

Bent u afwezig op het moment van de levering? Dan laat de chauffeur een kaartje na met de gegevens van de transportfirma. Zo kunt u een afspraak maken voor een levering op het moment dat het u best past (tijdens kantooruren).

Via track & trace kunt u uw zending opvolgen op de website van de transporteur met vermelding van uw zendnotanummer.

Leveringen vinden standaard plaats op het gelijkvloers. Bij levering op andere verdiepingen kunnen problemen ontstaan.

Leveringskosten

Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW en eventuele taksen. De transportkosten zijn GRATIS. Voor orders met een bestelwaarde onder de €500, rekenen wij €15 behandelingskosten aan. (Levering: 1 adres in België)

Betalingsvoorwaarden

Bij DS-Solutions betaalt u – tenzij anders overeengekomen – standaard per overschrijving binnen 15 dagen na de factuurdatum.

Bij eerste bestellingen vragen we vooruitbetaling
Ook bij het niet verkrijgen van een kredietverzekering kan vooruitbetaling gevraagd worden.

Bekijk ook onze algemene voorwaarden.

Retourbeleid

In onze webshop verkopen we enkel gepersonaliseerde zaken.
Deze zaken kunnen NIET teruggenomen worden, tenzij het gaat om beschadigde zaken.